maandag 6 oktober 2014

Operatie

Na genoten te hebben van een heerlijke vakantie in Turkije ben ik in de week erna geopereerd. Ik heb al jaren een maagbandje en die is er al eens uit geweest i.v.m. een perforatie en weer herplaatst maar ik begon er toch weer last van te krijgen. Na overleg met de chirurg in België hebben we besloten om hem eruit te halen en een gatricbypass te maken. De operatie was geslaagd maar ik kreeg er toch een complicatie bij waardoor ik weer onder het mes moest dus 2 x binnen 3 dagen. Jullie begrijpen dat ik een behoorlijke jas heb uitgedaan maar ik begin nu weer redelijk op te knappen. Ben nog wel erg moe maar dat zal tijd nodig hebben. Momenteel heb ik ook weinig zin om mn hokkie in te duiken maar ook dat komt vast wel weer goed want ideeën heb ik wel hahahaha.
Gelukkig had ik voorgewerkt en kon het voorbeeld mee naar de clubdag van de http://magnoliaclub.clubs.nl/ en  http://cutiekaartenvitrine.clubs.nl/  waar ik helaas zelf nog niet naar toe kon. Zo was ik toch een beetje aanwezig.


Wens jullie een hele fijne dag en hoop dat ik weer snel iets nieuws kan laten zien

Liefs, Marieke xxx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten