maandag 23 september 2013

Buitenkeuken

Ik krijg de smaak te pakken hahaha want gister was onze middelste zoon jarig en aangezien ik toch weer iets moest bedenken heb ik de bbq/buitenkeuken gemaakt uit de MagnoliaInk met het patroon van Sandra's Scrapshop.
Heel toepasselijk want hij is van zijn beroep kok en zou ook t liefst n buitenkeuken willen dus heeft ie nu alvast n  mini uitvoering en die grote is nog even toekomstmuziek!
Het werd weer erg op prijs gesteld dus ben ik weer tevreden maar had ook niet anders verwacht want anders begin je er ook niet aan.
Heb de stempel van Edwin wel iets aangepast want vond n vergiet er nou niet echt bij passen dus op zoek gegaan naar n kippenpoot en koekenpan waar ik met wat knip en plakwerk dit van heb gemaakt. Gelukkig heb ik altijd van alles in huis van embelishments dus de aankleding lukt ook goed.
Schort aan de zijkant en theedoek vooraan gehangen, bakkie sla met catsup (staat er echt op hihihi) bedel van keukenmachine, lepelrek, klop en hij kan aan de slag!


 
Ik wil jullie weer hartelijk bedanken voor de hele lieve reacties op de koest voor Hailey en tot de volgende keer!
 
 

2 opmerkingen: