donderdag 5 juli 2018

Voor mijn vriendin

Wat ik met kaarten maken heb heeft mijn vriendin met kleding maken hihihi allebei errug veeeeel spullen. Bij haar is dat uiteraard veeeel stofjes maar ook van knopen is ze helemaal weg en heeft ze een verzameling mooie oude en nieuwe scharen aan de wand hangen. 
Voor haar verjaardag maak ik dan altijd wel een kaart of projectje wat met naaien te maken heeft en dit jaar zag ik een kastje voorbijkomen op Facebook dat ik zo leuk vond en daar mn eigen draai aan heb gegeven.
Door allerlei omstandigheden heb ik het haar gister pas gegeven en ze vond het helemaal te gek dus ik ook blij. Hij staat voorlopig in de kamer en zal later wel naar boven verhuizen naar de naaikamer.


Bedankt voor jullie bezoek en tot een volgende keer.
Liefs, Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten