zondag 24 januari 2016

Kroonjaar

Het is al weer een tijdje terug dat ik iets geplaatst heb op mijn blog. Mijn man heeft een open hart operatie ondergaan waardoor ik minder tijd had om te freubelen. Het gaat goed met hem en ik ben weer lekker bezig hihihi.
Mijn vriendin vroeg of ik een kaart wilde maken voor een vriend zijn 75e verjaardag want dat is toch een kroonjaar. Omdat hij vaak met zijn vrouw met de camper op pad gaat heb ik dit plaatje gebruikt. Uiteraard hoort bij een kroonjaar ook een Magnumfles champagne en die staat naast de tafel met een glas bubbels op de tafel.



Hoop dat jullie hem mooi vinden en gauw tot ziens.
Liefs, Marieke

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Supertoffe kaart. Veel beterschap met je echtgenoot.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige easelkaart. Past heel goed bij zo'n speciale leeftijd.Fijn dat het goed gaat met je man.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen