zaterdag 17 januari 2015

Weer begonnen

Ik ben weer begonnen of liever gezegd ga ik verder met het maken van kerstkaarten want heb me weer opgegeven bij 2 clubs om er iedere maand 2 te plaatsen. Het is me goed bevallen vorig jaar want had geen stress ondanks dat ik er tussenuit ben geweest vanwege de operatie.
Ik had vorig jaar een workshop inkleuren met Senelier gedaan en dat afdrukje nu dan eindelijk verwerkt op een kaart hahaha soms duurt het ff voor je het complete plaatje voor je ziet in je hoofd. Ook had ik een digi gekocht van  Sylvia Zet en deze dan ook gebruikt voor een kerstkaart maar vind hem zooooo lief dus wat zachtere tinten gebruikt.
Ook heb ik voor een wedstrijd met een sketch 2 kaartjes gemaakt 1 kerstuitvoering en een verjaardagskaartje dus al met al ben ik lekker bezig.
Ook de slee van Dutchdobadoo heb ik nog een keer gebruikt maar dan in kerstuitvoering met natuurlijk katten in de slee hihihii bij nou eenmaal een catlover

 


 
 
 
 
Ook wil jullie weer hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige bericht
Liefs, Marieke

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Wat een mooie serie kaartjes. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO WAUW de een is nog mooier dan de ander. Geweldig Marieke.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen